Velkommen til Grundejerforeningen Skovparken

Grundejerforeningen Skovparken blev stiftet i 2010 og består af 59 husstande.

Skovparken har en attraktiv beliggenhed få minutters gang fra Riisskoven og tæt på strand, skole, børneinstitutioner, indkøbsmuligheder og kun fire kilometer fra Aarhus midtby. Grundejerforeningens formål er at forestå drift og vedligeholdelse af blandt andet Foreningens fællesarealer, veje og stier samt at udføre de opgaver, der pålægges foreningen i henhold til lovgivningen.

Foreningen varetager i øvrigt i overensstemmelse med generalforsamlingens beslutning herom medlemmernes fælles interesser i forbindelse med de under Foreningens område hørende 59 ejendomme.

Du finder alle relevante informationer og dokumenter om grundejerforeningen og dennes virke her på hjemmesiden.

Uden for grundejerforeningens regi findes der endvidere en privat Facebookgruppe, der diskuterer emner af relevans for beboerne i Skovparken Risskov.