Ny vejbelægning!

Den vedtagelse på generalforsamlingen, der vil blive mest synlig for alle.
Efter et grundigt forarbejde af hele to udvalg og en ligeledes grundig og engageret debat på generalforsamlingen endte et stort flertal med at beslutte sig for at tage imod det tilbud på OB baseret på granitskærver, som var indhentet fra Munck Asfalt a/s.
Så snart der foreligger en præcis tidsplan for arbejdet, vil den blive kommunikeret ud til alle medlemmer. Der vil blive tale om følgende faser i arbejdet: Først vil de skader, som er opstået på vejenes bærelag blive repareret med asfalt, og denne asfalt vil skulle have lidt tid til at størkne. Derefter vil de løse majssten fra den eksisterende belægning blive ’støvsuget’ bort, hvorefter den nye ’halvanden OB’ vil blive rullet ud og efterfølgende tromlet. Endelig – efter et par uger – vil løse granitskærver blive støvsuget bort.
Grundejerforeningen takker de medlemmer, der har lagt et stort, frivilligt arbejde i at skabe et oplyst grundlag for denne beslutning.

Henrik, SP44